urodziny, birthday, Geburtstag, день рождения

Kamil Stoch na TVP1 własnie wylądował na 144 metrze, ale nie wiem gdzie i na jakiej skoczni. Kiedy mieliśmy zajęcia na neurochirurgii okazało się, że mają starego poczciwego peceta, na którym da się jeszcze uruchomić DSJ, czyli Deluxe Ski Jump. W przerwie oczywiście rozegraliśmy kilka turniejów. Dawno temu jakieś 10 lat temu brałem udział w tworzeniu serwisu o tej grze. Stare dzieje. Prawda jest też taka, że ja też nie staje się młodszy. W piątek obchodziłem kolejne urodziny. Dostałem Ora et Labora, wczoraj pierwsza rozgrywka, 2 h 20 min, czyli całkiem nieźle. Jestem bardzo zadowolony z tej gry, daje dużo satysfakcji, a przerabianie słodu w kufle piwa- przyjemna rzecz!







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zimna Wojna- jak zagrać w 1 turze? tłumaczenie.

Europa- punktowanie, zdobywanie wpływów, kontrola

Jak rozstawić początkowe wpływy w Zimnej Wojnie?