Książki

Znowu wszystko lekko obumarło, ale tak już chyba będzie. Taka jest moja optymalna częstotliwość wrzucania wpisów. Padł mi ostatnio laptop, z którego przez ostatnie 5 lat intensywnie korzystałem. Dlatego wziąłem się za czytanie książek. Takie konkretne. Jedna za drugą.
Podobno przeciętny Polak czyta pół książki / rok (czy może książka / rok?). Zastanawiam się jaki jest mój wynik. Postanowiłem to sprawdzić. Do tego posłużył mi wykaz historii z 3 krakowskich bibliotek, do których jestem zapisany oraz pamięć o książkach, które od kogoś pożyczyłem albo kupiłem. Nie będę ukrywał, że zrobiłem to też dla połechtania własnego ego.
Od 23 września 2011 do 23 września 2012 przeczytałem:

1. Kołysanka dla mordercy - Mariusz Czubaj
2. 21:37 - Mariusz Czubaj
3. Karaluchy - Jo Nesbo
4. Filary Ziemi - Ken Follet
5. Księżniczka z lodu - Camilla Läckberg
6. Ogród kości - Tess Gerritsen
7. Piąta kobieta - Henning Mankell
8. Chińczyk - Henning Mankell
9. Róże cmentarne - Marek Krajewski, Mariusz Czubaj
10. O krok - Henning Mankell
11. Domofon - Zygmunt Miłoszewski.
12. Wybawiciel - Jo Nesbo
13. Krew i lód : śmierć Waffen SS - Leo Kessler
14. Rzeka tajemnic - Dennis Lehane
15. Zapora - Henning Mankell
16. Nie uderzy żaden piorun - Dominika Ożarowska
17. Długi weekend - Wiktor Hagen
18. Elektryczne perły : powieść kryminalna retro - Konrad T. Lewandowski
19. Ciemności, weź mnie za rękę - Dennis Lehane
20. Uwikłanie - Zygmunt Miłoszewski
21. Ziarno prawdy - Zygmunt Miłoszewski
22. Granatowa krew - Wiktor Hagen
23. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
24. Morderstwo pod cenzurą - Marcin Wroński
25. Przystanek śmierć - Tomasz Kontatkowski
26. Sobowtór - Tess Gerritsen

Jednak stwierdzam, że 26 książek / rok jest wynikiem przeciętnym. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zimna Wojna- jak zagrać w 1 turze? tłumaczenie.

Europa- punktowanie, zdobywanie wpływów, kontrola

Jak rozstawić początkowe wpływy w Zimnej Wojnie?