Tygrys i Eufrat

Nareszcie piątek i nareszcie mam chwilę, żeby siąść i coś napisać. Już od jakiegoś czasu wiedziałem o czym będzie ten wpis. Zamówiłem grę planszową pt. "Tygrys i Eufrat". Wypożyczyłem ją wcześniej w wypożyczalni i bardzo mnie wciągnęła i do tego są już końcowe egzemplarze, a wydawnictwo nie zamierza jej wznawiać. Jest to typowa strategia o ciekawej i dynamicznej mechanice. Jak kogoś zainteresuje to na pewno poszuka coś na jej temat.
Szkołą jestem w ostatnim czasie zmęczony. Wymagający ciągłego zainteresowania tematem asystenci, masę pamięciowej wiedzy, która pewnie i tak za rok dwa się zmieni i zbytnie teoretyzowanie.A do tego wstawanie codziennie od poniedziałku do piątku na 8 mnie wykańcza.


 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zimna Wojna- jak zagrać w 1 turze? tłumaczenie.

Europa- punktowanie, zdobywanie wpływów, kontrola

Jak rozstawić początkowe wpływy w Zimnej Wojnie?